Accepterad Yoshi_Danielsson | Ansökan till servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tha Gaymers

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
11
Användarnamn: Yoshi_Danielsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1997

Vad heter du på discord? Thay GAYmers

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar för det mesta mellan 12-24. Spelar majoriteten av dagen :)

Varför ska just du bli servervakt? Jag är en mycket aktiv spelare och jag tycker att det är roligt att få hjälpa servern att bli så seriös som möjligt. Då jag är bra på att hålla mig opartisk i situationer och med tanke på hur aktiv jag är så tror jag att servern kommer att få ut mycket av att ge mig rollen som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag anser att det är viktigt att de regler som finns för servern hålls och att personer som medvetet skadar den seriösa RP:n för andra inte borde vara kvar. Det jag ser som positivt med servervakt är att man inte kan banna någon eftersom jag tror att en kick kan få personen att ändra sitt beteende, detta tycker jag också är viktigt eftersom jag anser att alla ska ha en chans att inse att det dom gjorde i situationen inte var okej och inte följde dom regler som finns för servern och där av har möjlighet att kunna göra en förändring.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelist och har varit det sedan jag började spela på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Jag jag blev bannad en gång på grund utav powergaming, jag lärde mig av misstaget och har sedan dess inte betett mig på ett sätt som strider mot reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på någon anna server just nu då jag trivs i denna stad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka