Nekad Yosh | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yosh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Halloj#5215

Vad är ditt födelsedatum?
14 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Salim Muham och är 22 år gammal och föddes i Mexiko. Han hade en svår uppväxt där han levde på gatan med sina 2 bröder Santino och Romeo. Det var väldigt jobbigt den tiden i Mexiko det var mycket skottlossningar , rån och allt olagligt. Hans mamma och pappa dog i en bilkrasch när de var på väg hem från Los Angeles där de hade varit hos Salims mormor och morfar. Efter som att de bröderna levde helt ensamma utan föräldrar och inget hus eller mycket mat så mådde dem inte bra alls, men efter 4 år då året var 2013 och Salim var bara 12 år så kom det fram en man och gav dem 20000 i kontant och en cykel. Detta hjälpte de 3 bröderna väldigt mycket att kunna ta sig därifrån. Dem bestämde för att åka båt över till Norge för att sedan kunna åka över till Sverige. Salim hade kollat upp på sin 6 år gammal telefon efter bra länder och trygga stader när de var i Mexiko. De bestämde sig för att bo i centrala Göteborg i en lägenhet. 2 år efter de hade flyttat så fyllde Salim lärt sig bra svenska och fyllde också 18 år gammal och kunde äntligen ta körkort. Nu 2023 lever han jätte bra med sin flickvän Sara och hans 2 barn Milla och Theo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med Riktigt roligt rollspelande och bra comunity. Också söka efter jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. De gör också så att det blir kul för båda och inte bara en.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive genom en svensk twitch streamer och vid Fivem sidan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka