Accepterad yosef7200 | Medlem ansökning (Krille151x)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yosef7200

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef Haval

Vad är ditt discord namn? yosef7200

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yosef Haval. Yosef är 18 år gammal. Yosef kommer ifrån kurdistan och bor med sin mamma i Sverige. Yosef är väldigt omtänksam och väldigt glad. Han har känslor som han tänker. Han har ganska många vänner. Just nu så studierar han i sverige i gymaniset för att kunna ansöka till polis högstadiet. Hans intressen är ju att springa en promenad varje dag på 6 på morningen. Han tränar ett sport som heter fotboll och han vill försätta. Yosef bor i stockholm och nyss kommit in i skolan. Han vill bli fotbollsspelare och polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra här till serverns rp med aktivitet och rp. Jag kan bidra mycket till unive. SOm sagt så är jag väldigt aktiv till servern och kommer försätta göra det. Jag har spelat här tidigare och varit kriminell här och polis även. Jag har slutat då så har jag fokuserat med skolan och sånt men jag är tillbaks och kommer vara aktiv igen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte vinna hela tiden. Man ska låta den andra vinna. Man ska inte hela tiden vinna. Man kan förlora också. Man ska inte bara tänka på sig i ett scenario. Att man också ska spela för båda partens i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.e.x metagaming det innebär att man använder information discord till ooc och fearrp att du inte varnar ditt liv. Man ska vara rädd och ta hand om sig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat på unive flertals gånger och på andra serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka