Nekad yosef6666 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yosef6666

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1yosef/

Ditt Hex-ID: 11000011cba4478

Vad är din discord tagg? 1.yosef

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Denna staffen valde att banna mig eftersom att jag meta gaminga efter jag dog. Det var abslout fel och det kommer inte hända igen. Jag tänkte det var fel. Det var också så att jag pmade någon min vän i pm att hämta mig att ta mig till sjukan bara för att jag var så irriterad och ville inte tappa min vapen. Det jag kunde lära mig nästa gång att inte meta och bara blöda ut och tappa mitt vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blir då dödad av bloods och då hoppar jag support och då fick vi inte hjälp av kriminell ansvarig fast jag var så arg så jag pmade en av min vän att hämta mig sen radera för att jag visste att han skulle skicka till staffsen och då tog jag bort meddelande och då blev jag bannad för meta gaming. Detta är abslout fel och kommer inte ske igen. Jag hoppas jag kan bli unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel och det kommer inte hände igen. Det var inte felaktigt och jag meta rätt och det är fel att meta på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ksk lall kmr it ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte meta och bara blödde ut och tappa mitt vapen då ingeting skulle hända. Jag var bara irriterad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka