Nekad yosef6666 | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yosef6666

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef

Vad heter du på discord? yosef6666

Vad är ditt Hex:ID 11000011cba4478

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar varje dag 10 timmar, vardagar runt 6 timmar, och helger så spelar jag mer än 10 timmar då tycker jag unive är väldig rolig och bra att spela på. På tisdagar och torsdagar så har jag träning men jag spelar ändå.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit bannad 3 gånger, kan inte skicka bild här. Kom PM om du vill ha bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är ju att hålla bort lallare och folk som gör regebrott från servern. Servervakt hjälper staffsen underlätta deras arbete och hjälper de och minskar de som gör minsta regelbrott så antaligen så gör man /kick eller /svban. Servervakter har tillgång till toggleid vilket hjälper om du behöver personens id. Servervakter ska hålla sig informerad att inga regelbrott sker, detta är pågruind att staffsen kan inte ta hand om allt, därför är det lättare att det finns servervakter att göra jobbet lättare och få bort lallare och folk som begår regelbrott från servern. Om man bannar någon som servervakt fast utan bevis så räknas det korrupt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern eftersom att jag vill få bort lallare på servern som begå regelbrott och underlätta staffsens arbete. det är därför jag vill bli servervakt, samt så är jag väldigt aktiv och lojal mot unive därför vill jag testa bli servervakt och komma igång. Då ja rpar mkt och ser till folk sköter sig i torget, piren och osv. Därför vill jag bli servervakt. JAg har varit servervakt i andra serverar och har ganska mycket erfarenheter från denna servern och andra serverar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är något som t.e.x om du använder toggleid i en skottlossning, revva sig under scenario och osv. Det kallas för abuse och det är förbjudet igenom servervakt teamet och det får man inte göra. Korruption är när du gör något fel och man använder sina sv perms fel och abusar det och det kallas för korruption.

Tillbaka