Nekad yosef52632r | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yosef52632r

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nazzy

Vad är ditt discord namn? yosef52632r

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Nazzy och är 16 år gammal. Min bakgrund är att jag växte upp i Växjö där jag snabbt lärde mig att ta hand om mig själv och är ansvarig. mina känslor är faktist jätte tufft. Jag har alltid varit lat och elak mot mina vänner, men när jag började tänka efter då bestämmde jag att tänka om lite. långa år har gått och drabbats av smärtan tänkte jag att bli mig själv och tänka efter. Sen det började jag lyssna på folk om kring mig och blev till en hel annnan person

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar mina kunskap och tid till denna fivem servern. Jag håller koll på att alla följer reglerna och ingen hack eller något. Jag säger till också att jag spendera min tid till denna servern. Jag är en problemlösare och kan hantera dåliga saker så att jag säger till att det blir bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man agerar på ett sätt som gynnar motståndaren

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM fearrp metagaming social rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? bygga världen samt utvecklar scenarion. Jag dock delta med struktur och kreativa idee

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit relevant med min sökning

Nekad.
Anledning: Din karaktärs ska vara unik och kreativ, du ska EJ spela ditt riktiga jag.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka