Accepterad Yosef adulli | Medlem ansökning [marre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ns1forlife

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? ns1forlife

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: karl-mikael johansson 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal ,humor och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl Mikel Johansson är uppvuxen i en mindre svensk stad med en tuff uppväxt. Han hamnade tidigt i fel umgänge och blev inblandad i småbrott. Efter ett kortare fängelsestraff bestämde han sig för att lämna det livet bakom sig.Karl Mikel Johansson är uppvuxen i en mindre svensk stad med en tuff uppväxt. Han hamnade tidigt i fel umgänge och blev inblandad i småbrott. Efter ett kortare fängelsestraff bestämde han sig för att lämna det livet bakom sig.Karl Mikel Johansson är uppvuxen i en mindre svensk stad med en tuff uppväxt. Han hamnade tidigt i fel umgänge och blev inblandad i småbrott. Efter ett kortare fängelsestraff bestämde han sig för att lämna det livet bakom sig. Nu har han flyttat för att börja om. Hans mål är att hitta ett ärligt jobb, kanske inom polismyndigheten eller ambulans, och bygga ett nytt liv. Men gamla kontakter och frestelser gör det svårt att hålla sig på rätt väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig sceriös rp som kan vara allt från fester till jobbet allt sånt kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag själv inte alltid ska vinna ett scenario utan att dom andra ska få lite hopp och vinna så de blir mer rättvist och roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm,fearrp,suntförnuft,rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört på många servrar så jag har kunskap inom de flesta sakerna

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka