Nekad yop gop | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yop gop

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085870224/

Ditt Hex-ID: 110000143175c90

Vad är din discord tagg? Willywallywest#2536

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-12-14_154501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade slå en tjej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid en bensin mack med min kompis och min kompis slår mig jättemycket så jag nästan dör jag väljer att försvara mig genom att slå tillbacka ooch när jag skulle slå han så ställer en tjej i vägen och det gjorde att jag råkade slå henne jag sa det var inte med meningen och skrev miss i ooc men ändå så får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för det var inte med meningen att slå tjejen jag skulle slagit min kompis men hon ställde sig i vägen. Jag tycker om någon ställer sig i vägen när två slåss och man blir prickad så ska man inte få ban för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja Det har jag och dem flesta har varit felaktiga. Men dem som inte var det har varit mest lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja något jag hade kunnat göra annorlunda är att säga ifrån min kompis att sluta slå mig för då behöver jag inte slå tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att våld inte alltid är det bästa sättet att lösa konflikter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka