Nekad yop gop | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yop gop

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085870224/

Ditt Hex-ID: 110000143175c90

Vad är din discord tagg? rolla.

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa ida till idapiida in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid en klädsaffär och skulle köpa nya kläder när jag kom in i affären så var det ett mc gäng där också men jag hade inget bråk med dem så jag bara gick in och köpte nya en av dem i mcgänget började bråka med någon annan och några minuter senare så blir det slagsmål och jag går ut men min kompis är kvar där inne och dör så jag går in för att ta upp honom och ta honom till sjukan men jag har ingen bil så jag frågar folk om dem kan köra mig till sjukan med min kompis. Ingen kunde köra mig men det fanns en person kvar och jag frågade henne om hon kunde köra mig och när hon började prata så hörde jag direkt att det var ida piida och dumma jag sa ida till henne in game.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och nu när jag varit bannad i 2 dagar har jag inset hur fel av mig det var och hur mycket meta det var det förstör bara rp.en på servern. Jag har lärt mig av mina misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men de flesta var felaktiga och dem andra var sen jag var icke medlem och bara gick runt och lallade men det var då nu när jag har krim och medlem så ser jag hur rolig denna servern är egentligen och att jag vill fortsätta rpa på denna servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte säga ida till idapiida ig för det är ju meta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer aldrig meta på det sättet igen för att säga ida till idapiida är ju jätte meta och inte ens roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka