Accepterad yoloswag123 | Ban överklagan [janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

yoloswag123

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: yoloswag123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198330836194/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Alla suger

Vad är din discord tagg? leksaken44#1106

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att bilen var kraschad när jag försökte åka till stan och lämna in den på garaget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla här jag flög under marken vid en bro pga lagg eller liknande rätt in i en bro stolpe typ. och då när jag kraschade så gick inte min bil sönder så jag tänkte att jag kör vidare för ingen var i närheten och det var en glitch.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var en felaktig ban fast ändå inte för som sagt det var ju en glitch men det var ju också en hård smäll. men det var inga spelare där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja alla har varit felaktiga tro det eller ej för en är att jag rånade någon utan mask t.ex och då hade jag inte ens en mask eller kniv för att det var på min andra karaktär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa på det fast jag såg det inte som nödvändigt för att jag skulle prova nya systemet och lite så

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska vara mer försiktig och att jag alltid ska rpa på glitch senarion.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka