Nekad Yolo_r | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yolo_r

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Patrick

Vad är ditt discord namn? yolo_r.

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Ahmed 21 år gammal, född och uppväxt i centrala Malmö en kille som redan i ung ålder hade det tufft, både i skolan, hemma och ute på Malmös gator. Allt pga av att Ahmed hade en väldigt sällsynt sjukdom där han inte kunde växa ut hår på huvudet.
I skolan blev han mobbade och retad ständigt av dom andra eleverna, något som har format Ahmed till den personen han är just idag.
På lektioner var Ahmed inte alls intresserad, det ända han tänkte på var att spela fotboll på rasterna. Dom spelade alltid och Ahmed var bäst av alla på skolan. Många tyckte att han skulle börja spela i ett riktigt lag, men hans föräldrar var inte ett dugg intresserade av det och lät inte han gå på någon träning. Ahmeds familj har haft en väldigt stökig tid. Hans mor och far skildes åt när Ahmed endast var 13 år gammal. Hans far blev missbrukare av både alkohol och droger efter separeringen. När Ahmed bodde hemma hos sin far fick han syn på dessa droger i väldigt ung ålder när
hans far låg utslagen på soffan. Hans far hade berättat att droger är något som man kan tjäna pengar på att sälja, samtidigt som det är olagligt att göra.
Vid 21 års åldern bestämmer Ahmed sig för att flytta iväg från både sin mor och far. Han har fått nog av att vara fast under deras regler. Under den senaste åren har Ahmed varit arbetslös, och han känner att det är dags att ta tag i sitt liv och skaffa ett jobb. Om man va jagad av Ahmed Andersson så vet du att du är död så ingen vågade reta honom för att han va smal tills han blev fullvuxen han fick ett fult skägg och blev riktigt tjock och alla reta honom för de så han blev arg han va super tjock hans kostym passade inte så han började träna och blev lite mindre och hans kostym började passa bra folk fortsatte dock och reta han men då slutade han bry sig han bra fortsatte att skita i de och blev en starkare kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hade bidragit med en så seriös rp som möjligt och jag hade gjort så att andra personer på servern kan få en så seriös rp som det bara går. Som sagt så skulle jag lärt dom som inte kan rpa att förbättra deras rp så att det inte blir dåliga scenarion för alla andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att en viss grupp eller individ lyckas med en uppgift kan vara avgörande för historien i många rollspelsscenarier. Det är möjligt att man spelar som en karaktär som ska hjälpa eller stödja en annan spelare, vilket innebär att man spelar för att motparten ska vinna, vilket leder till en spännande och underhållande historia.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Cop Bait: Du tar polisens uppmärkasamhet för att sedan exemeplvis starta en biljakt. RDM: Du dödar någon utan en giltig anledning i ett scenario:

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har goda erfarenheter inom Rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en väldigt god och unik rp som jag hade velat ta med till Unive för att ytterliggaregöra serven så framgångsrik som möjligt.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
plagierad text.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka