Nekad yolo20555 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? jo jo#9276

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Andersson och är en ung man från Irak. Han är 20 år gammal och har haft en turbulent barndom. Samuel föddes och växte upp i Irak, där hans föräldrar överlämnade honom till grannen när han bara var 14 månader gammal. Efter det flyttade hans föräldrar från lägenheten de bodde i, och Samuel har inte hört av dem sedan dess. Den händelsen förföljer honom än idag, och han hoppas innerligt att han en vacker dag får träffa sina biologiska föräldrar. Livet hos grannen, som nu blev hans mamma, var kaotiskt. Varje dag, när Samuel kom hem från skolan med dåliga betyg, blev han straffad av grannen. Detta skakade om Samuel i flera år framåt. Så fort han hade möjlighet, hoppade Samuel av skolan och flyttade ut från det destruktiva hemmet hos grannen. Trots att hon misshandlade Samuel, kände han ändå en slags lojalitet gentemot henne, eftersom han inte hade någon annan än henne i sitt liv. Nu, vid 21 års ålder, befann sig Samuel i behov av en bostad. Han funderade först på att flytta till Norrland, men insåg snabbt att han inte hade tillräckligt med pengar för det. En dag, när han bläddrade på sin trasiga gamla telefon, hittade han staden Malmö. Det var något helt annat jämfört med vad han var van vid. Höga byggnader och välklädda människor - ingenting liknande hans gamla stad i Värmland där allt var smutsigt och luktar illa. I hopp om att hitta ett bättre liv i Malmö bestämde sig Samuel för att ta tåget till Malmö city. Han var nervös och hoppades innerligt på att möta nya möjligheter och en ljusare framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar ofta och tar alltid rollspel på allvar. Innan jag agerar eller tar några beslut, tänker jag noggrant över situationen för att säkerställa att mina handlingar är så realistiska som möjligt. Genom min tidigare erfarenhet av rollspel har jag lärt mig hur det fungerar och jag vill nu återansluta till Unive för att fortsätta utveckla min rollspelsförmåga. Det jag kommer att bidra med är en seriös och engagerande rollspelsupplevelse där jag strävar efter att skapa en realistisk miljö. Jag tar hänsyn till sunt förnuft och agerar i enlighet med min karaktärs egenskaper och bakgrund. Genom att hålla mig till realismen i rollspelsvärlden kan jag bidra till att skapa spännande och trovärdiga situationer som berikar rollspelsupplevelsen för alla inblandade. Jag är engagerad i att skapa en rolig och meningsfull rollspelsmiljö där jag kan interagera med andra spelare på ett sätt som är respektfullt och givande för alla inblandade. Jag ser fram emot att återvända till Unive och fortsätta utveckla mitt rollspelande och bidra till den gemenskap som rollspelsservern erbjuder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och tar beslut i spelet på ett sätt som främjar den andra spelarens eller karaktärens framgång, även om det kan vara till nackdel för din egen karaktär. Istället för att bara fokusera på att maximera din egen vinning eller att agera på bekostnad av andra spelares intressen, väljer du att vara mer samarbetsvillig och sträva efter en balanserad och rättvis dynamik i spelet.

Hur hittade du Unive? spelade innan hära så kommer tllbaka efter en lång pus

Nekad AI genererad, skriv med dina egna ord, Lycka till nästa gång. :)

Tillbaka