Accepterad yolo20555 | Medlem ansökning [curry_e_gott

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Europa

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Mustafa hakim föddes år 2000 i Stockholm och har sedan barnsben haft en stark koppling till både Sverige och Italien, tack vare sin mångkulturella bakgrund. Trots att han växte upp i Stockholm har han alltid känt sig nära sin mammas hemland och tillbringat många somrar där för att umgås med släkten. Redan som ung pojke blev Mustafa fascinerad av bilar, särskilt av sin pappas Saab 900, som var ett passionerat hobbyprojekt för familjen. Han tillbringade timmar med att studera varje detalj under motorhuven och fick tidigt lära sig grunderna i bilmekanik genom att assistera sin far. Denna kärlek till bilar har följt med honom genom åren. Trots att han inte är intresserad av att tävla som professionell förare, drömmer Mustafa fortfarande om att bygga och köra sin egen rallybil. Hans mål är att följa i sin pappas fotspår och arbeta som mekaniker, där han kan kombinera sin passion för bilar med sitt tekniska kunnande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gör mitt bästa för att alla ska ha roligt när vi spelar på Unive. För mig är det viktigare att alla har kul än att vinna. Jag känner till reglerna och kan hjälpa till om någon har frågor. Att skapa en trevlig och positiv stämning är det viktigaste för mig när jag spelar på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I rollspelsscener handlar det inte bara om att gynna sig själv. Det viktigaste är att alla har kul. Det handlar om att tänka på andra personer i rollspelen och göra det roligt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM Det är inte tillåtet att använda sitt fordon som ett vapen mot andra spelare RDM Att godtyckligt skada eller döda andra spelare utan giltig anledning är inte tillåtet Sunt förnuft Spelare uppmanas att tänka logiskt och realistiskt när de agerar i spelet för att

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes de har jag jag har runt 1800 timamar på fivem och har spelat på massa serverar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka