Nekad yolo20555 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? Europa eller yolo2055 om du inte hittar

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Kostas Yousef är en 23-årig kille från Sverige som är expert på bilar. Han brukade sälja och meka med dem, men lämnade sina affärer och landet när hans syskon blev mördade. Trots att han blev arg och ville åka tillbaka, insåg han att det inte skulle hjälpa. Istället lärde han sig mycket om bilar från sin farbror när han var ung och blev ännu mer intresserad av dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att när jag börjar spela Rollplay igen, kommer det att locka fler människor och förbättra kvaliteten på rollspelandet. Det var ett tag sedan jag spelade, men jag ser fram emot att träffa nya människor och lära mig att samarbeta. Jag tror att detta är viktigt för att växa och utvecklas när man blir äldre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spelet handlar om att ha kul, inte bara att vinna. Båda parterna bör ha chansen att lyckas för att alla ska njuta av spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm random deathmatch är när du helt enkelt dödar någon i spelet utan någon riktig anledning. vdm vehicle deathmatch är när du använder ditt fordon för att attackera eller döda andra spelare. powergaming handlar om att inte ta spelet på allvar, som att inte rollspela konsekvenserna av din karaktärs handlingar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, Anl utveckla fråga 123. Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka