Nekad yolo20555 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Länk till din steam profil: handlar inte om de

Ditt Hex-ID: handlar inte om de

Vad är din discord tagg? yolo20555

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, jag pratade med Staffan och han sa att det var ett grovt filrp. Jag förstår inte helt och hållet att jag borde ha agerat annorlunda och mycket bättre, men nu har jag lärt mig av mina fel. Jag har inga planer att upprepa det felet. Om jag ville göra om det skulle jag inte sitta här och försöka få tillbaka min möjlighet att spela. Jag har insett att det är bortkastad tid att spela på andra servrar, och unive är det bästa stället eftersom jag har många vänner där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag har väldigt svagt minne av det som hände men jag kan berätta det som jag minns det var så här något gäng Jagade mig Jag minns inte vilka det var men de Jagade mig och jag kör in mot basketplanen och jag krockar i en stolpe Därefter kommer de ut och riktar Jag ser inte grabben framför mig som riktar men jag ser inte han för jag håller in C och det är en fivem inställning så att man kollar bak om jag hade sett han skulle dra upp mina händer men jag såg ju inte han och sen kom den andra grabben bakifrån och skulle dra fram sitt vapen men jag hinner dra fram mitt före och dödar han sen dödar dom mig sen blir jag kallad till sup jätte dumt av mig men kommer inte ske igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt eget fel, och jag kommer aldrig upprepa det misstaget jag gjorde då. Jag vet att många säger sådant, men jag menar det när jag uttalar mig. Mina ord är inte tomma, och jag förstår till fullo varför Staffan valde att banna mig. Jag tror på att alla förtjänar en andra chans eftersom alla människor gör fel ibland. Det är viktigt att få möjlighet att visa att man kan göra rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har glömt mina tidigare bans men jag har lärt mig från dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kliva ut och helt enkelt sträcka ut händerna, det var möjligt för mig att göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Se till att ta allt och granska båda sidorna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka