Nekad yolo20555 | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199223242548/

Ditt Hex-ID: 11000014b477f34

Vad är din discord tagg? jo jo#0001

Vem var det som bannade dig? BANDA

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (532).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade en väst på mig. Men det är ju bättre rp att ha en tröja och en väst på sig än att gå runt utan tröja

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle laga min bil på Mekonomen. Efter 2 minuter så blir jag bannad för väst på allmän plats. Sen så hoppar jag och min vän support för att prata om det och då börjar han att vara dryg och min kompis pratade och försökte få mig unbannad {han var med under allt] efter det så mutar staffen min kompis och då säger han "orkar inte med han" vilket man inte ska säga som staff. Men jag vet att det var fel av mig jag tycker bara att han borde skrivit i ooc chatten eller bara pmat mig. för jag hade helt glömt bort den dära regeln.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel. Men jag tycker att han borde varnat mig och inte bara bannat mig, tycker att det är lite oprofessionellt som staff

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har runt 4-5 tidigare bans och 1-2 har varit felaktig och då har jag blivit unbannad. rästen av alla bans är 30-60 min bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat tagit av mig min tröja. För jag kan inte bara ta av mig västen utan jag behöver ta av mig min tröja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bära väst eller något liknade på allmän plats..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka