Nekad yolo20555 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? jo jo#6019

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan ett halv år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill bli servervakt på servern då jag är en kompetent person som håller en bra rp nivå och visar hur man ska bete sig inom sin rp framför andra. Jag brukar även bli utsatt för många regelbrott av personer och brukar då kontakta staffs genom report, men då staffs gör ett tufft jobb och har fullt upp är det svårt för dom att hinna komma snabbt och ta åtgärder innan personen försvinner eller innan personen hinner göra ännu värre regelbrott. Jag vill alltså rp:a på som vanligt, men jag vill samtidigt vara redo med kick/ban ifall att det skulle behöva användas för rp:ns skull. Jag vill även vara till hjälp för staffs och förenkla jobbet för dom genom att inte behöva skriva i report hela tiden och istället ta åtgärder direkt på plats och sedan skicka klipp ifall att förlängning behövs. Jag vill att det alltid ska vara en hög rp nivå och jag vill kunna motverka dålig rp nivå snabbt genom kicks/bans

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag anser mig själv som en lämplig servervakt för att jag har mycket fritid som jag kan spendera på att arbeta och hjälpa till på en stor server. Jag vill bli servervakt på servern för att kunna hjälpa till med servern och få mer erfarenhet om hur det är att
hjälpa till på servern och hur det är att hjälpa till med att svara på folk frågor. Alltså anledning till att jag vill bli servervakt är för att jag vill ha erfarenhet om hur det är att hjälpa till på ett större nätverk/server. Jag tror också att den kan hjälpa mig i övriga livet med mognad och mina tekniska erfarenheter. Jag skulle kunna bidra positivt med att vara en bra servervakt som kansvara på folk frågor om servern eller saker om servern t.ex hemsidan/forumet. Eller hjälpa folk på servern som inte förstår hur man till exempel spelar rp.. Då kan jag förklara vad rp går ut på. Alltså göra så alla spelar på servern för en bra tid och upplevelse på servern. Jag kan också muta eventuella spelare som inte håller en god ton i chatten eller straffa spelare som ej kan sköta sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det innebär att man banna eller kika folk som man rp med bara för att vinna scenariot, som tex är i ett bråk eller skottscenario eller jag banner eller kikar dom jag bråkar med bara för att inte dö, eller bara för att vina scenariot
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top