Nekad yolo20555 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? jo jo#0007

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan ett halv år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill bli servervakt på servern då jag är en kompetent person som håller en bra rp nivå och visar hur man ska bete sig inom sin rp framför andra. Jag brukar även bli utsatt för många regelbrott av personer och brukar då kontakta staffs genom report, men då staffs gör ett tufft jobb och har fullt upp är det svårt för dom att hinna komma snabbt och ta åtgärder innan personen försvinner eller innan personen hinner göra ännu värre regelbrott. Jag vill alltså rp:a på som vanligt, men jag vill samtidigt vara redo med kick/ban ifall att det skulle behöva användas för rp:ns skull. Jag vill även vara till hjälp för staffs och förenkla jobbet för dom genom att inte behöva skriva i report hela tiden och istället ta åtgärder direkt på plats och sedan skicka klipp ifall att förlängning behövs. Jag vill att det alltid ska vara en hög rp nivå och jag vill kunna motverka dålig rp nivå snabbt genom kicks/bans

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja vara Servervakt för att eftersom jag enligt min mening kan vara en av de bästa i detta teamet som servervakt och jag vet hur man ska vara. I think that I could show off my skills in here in the best way och jag har bästa kunsakaper och jag lär mig ganska snabbt som servervakt och jag är väldigt aktiv på servern. Jag skulle också vilja vara med på Servervakten här, i unive . Det finns också många andra anledningar till varför jag söker till Servervakten, men jag tror att jag kan göra mitt bästa och visa upp min kompetens fysiskt och inte bara genom en ansökan. Jag ska bli servervakt här för jag är bra på teamwork och bra på kommunicera med folk i servern och prata ganska mycket och gillar att umgås med folk. Jag streamer också på twitch/youtube så det är bra att promota server och försöka få folk spela på unive . Jag kan se till det finns inte lallare eller gör fel här på unive . Jag gillar och vill vara lojal mot människor som har erbjudit mina alternativ, banat vägar för mig, visat mig hur man gör vissa saker osv. För att om man spelar med annan servervakt då kan man lära sig mer. Jag har varit servervakt här och jag mötte en annan servervakt som var jätte bra mot mig så är jag tillbaks till andra i teamet. Ett av mina största mål hela att vara Servervakt. För att jag kan ha min kunskaper bra och ansöka för personal någon gång i framtiden här på unive . Servervakt är också hjälpare för staff kan man väl säga och hjälper de att få folk som är lallare eller bryter andra regler här. Jag är också en medlems-ansvarig här på unive , så jag förstår alla regler och ser till om folk gör regler och såklart klippar jag om någon gör fel eller bryter regler här.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om man t.ex bannar en random grabb som gör ett fel medans ens kompis gör samma fel men man inte bryr sig för att man känner personen och abuse är när man t.ex blir dödad men inte vill rp:a ut det eller förlora sina saker så man revivar sig själv eller om man t.ex kickar en person för fördel i ett scenario eller använder toggleid i scenario för att se folk genom väggar t.ex. Ansvaret som servervakt är stort, det är en roll som ger pålit och fötroende för att man ska använda sina perms rätt och inte bara abusa eller få fördel och att man ska försöka fixa en bättre rp på servern på plats om inte staff finns där.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top