Nekad yolo20555 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? jo jo#9276

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Anton%20Kassar/Desktop/Sk%C3%A4rmbild%20(579).png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag vet hur man gör, jag vill hjälpa folk så gått jag
kan och kunna va med och bygga detta fina
Community. Jag är snäll, bestämd, rättvis, jag tar
kritik positivt fast folk menar kritiken negativt och
för o skada ens självförtroende o det. Jag är
lämplig för jag vet hur man beter sig och hur man
är servervakt , jag är även SJUKT aktiv, varje minut jag
kan försöker jag vara aktiv i INGAME. jag
har varit servervakt innan på andra servers men ägarna
var bara ute efter pengar och sket i RP. Jag
kommer va aktiv och
ingame och hjälpa alla så gått jag kan och får.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag anser mig lämpad som servervakt därför att jag har spelat på
denna servern ett ganska långt tag och känner dom flesta på denna servern. Jag känner att jag är tillräckligt mogen för detta och har tiden som krävs. Som jag sa så har jag spelat på denna servern ett långt tag och ganska många andra servers och har ganska mycket erfarenhet inom servervakt yrket. Jag känner också att jag kommer ta detta jobbet på allvar och verkligen jobba, jag är ganska bra på detta jobbet är vad jag har hört och så vill jag hjälpa till med servern och utveckla osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det innebär att man banna eller kika folk som man rp med bara för att vinna scenariot, som tex är i ett bråk eller skottscenario eller jag banner eller kikar dom jag bråkar med bara för att inte dö, eller bara för att vina scenariot
Anmäl.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top