- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 154
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam
Vad heter du på discord? jo jo#6019
Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vet hur man gör, jag vill hjälpa folk så gått jag
kan och kunna va med och bygga detta fina
Community. Jag är snäll, bestämd, rättvis, jag tar
kritik positivt fast folk menar kritiken negativt och
för o skada ens självförtroende o det. Jag är
lämplig för jag vet hur man beter sig och hur man
är servervakt , jag är även SJUKT aktiv, varje minut jag
kan försöker jag vara aktiv i INGAME. jag
har varit servervakt innan på andra servers men ägarna
var bara ute efter pengar och sket i RP. Jag
kommer va aktiv och
ingame och hjälpa alla så gått jag kan och får.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag borde bli en väktare på servern eftersom jag tycker att jag är en trevlig mördare och jag är väldigt aktiv inne på servern. Jag tycker att jag ska bli servervakt på servern för att jag tycker att jag är en trevlig killer och är väldigt aktiv inne på servern. Jag tycker också att jag ska bli servervakt då jag inte kommer och abusa rollen eller t.ex revva mig själv när jag dör av t.ex hunger. Jag tycker jag också ska bli servervakt då jag anser att jag är somsagt väldigt aktiv för rollen, jag abusar inte och jag har Medal som clipp-bevis och jag tycker att jag kan hantera rollen Servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det innebär att man banna eller kika folk som man rp med bara för att vinna scenariot, som tex är i ett bråk eller skottscenario eller jag banner eller kikar dom jag bråkar med bara för att inte dö, eller bara för att vina scenariot
Anmäl.
Vad heter du på discord? jo jo#6019
Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vet hur man gör, jag vill hjälpa folk så gått jag
kan och kunna va med och bygga detta fina
Community. Jag är snäll, bestämd, rättvis, jag tar
kritik positivt fast folk menar kritiken negativt och
för o skada ens självförtroende o det. Jag är
lämplig för jag vet hur man beter sig och hur man
är servervakt , jag är även SJUKT aktiv, varje minut jag
kan försöker jag vara aktiv i INGAME. jag
har varit servervakt innan på andra servers men ägarna
var bara ute efter pengar och sket i RP. Jag
kommer va aktiv och
ingame och hjälpa alla så gått jag kan och får.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tror att jag borde bli en väktare på servern eftersom jag tycker att jag är en trevlig mördare och jag är väldigt aktiv inne på servern. Jag tycker att jag ska bli servervakt på servern för att jag tycker att jag är en trevlig killer och är väldigt aktiv inne på servern. Jag tycker också att jag ska bli servervakt då jag inte kommer och abusa rollen eller t.ex revva mig själv när jag dör av t.ex hunger. Jag tycker jag också ska bli servervakt då jag anser att jag är somsagt väldigt aktiv för rollen, jag abusar inte och jag har Medal som clipp-bevis och jag tycker att jag kan hantera rollen Servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det innebär att man banna eller kika folk som man rp med bara för att vinna scenariot, som tex är i ett bråk eller skottscenario eller jag banner eller kikar dom jag bråkar med bara för att inte dö, eller bara för att vina scenariot
Anmäl.