Nekad yolo20555 | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? jo jo#0007

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill hålla ett öga på rp medan rp själv, så att jag kan hålla ögonen på de personer jag jag rp med som min till exempel, så att de inte fuskar, eller något som bryter mot reglerna för servern, genom exempel vdm och många andra saker, och om jag tror i nöd, kan jag fråga en medlem av och överföra förbudet till personen jag förbjöd, jobbet för en agent för service är att vara en person som rps samtidigt håller ett öga på vad som händer runt omkring Uppgiften för en servervakt är att man ska försöka få bort all dålig rp på unive. Om någon har fel kan en servervakt fixa det istället för att ha att sitta som support och en admin för vissa mindre saker en vakt kan fixa det. Om någon skulle komma över och börja prata ooc kan /kick eller /svban och då kan du honom så han kan komma in och läsa reglerna och i servern och rpa som du ska .

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill förvisa eller kontrollera människor slåss till exempel på piren eller bara allmänna larm för vilken personal inte har så jag vill bli vårdnadshavare för att jag vill göra servern roligare plats roligare rp jag har spelat på servern ett bra tag och jag har stött på många som bryter mot reglerna som troll , och han har ingen personal tillgänglig för att förvisa dem, även jag
det är en person som är sen och bryter mot reglerna, jag kan inte göra något om jag inte är serverns vårdnadshavare , men om jag är serverns vårdnadshavare kan jag agera omedelbart .

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det innebär att man banna eller kika folk som man rp med bara för att vinna scenariot, som tex är i ett bråk eller skottscenario eller jag banner eller kikar dom jag bråkar med bara för att inte dö, eller bara för att vina scenariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka