Accepterad yolo20555 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eur0pa1

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad heter du på discord? yolo20555

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. varje dag efter skolan men nu är ju de lov och jag har brutit benet så jag kan inte göra så mycket så de blir bara att spela aa så jag kommer vara varje dag inne

Hur länge har du varit medlem på Unive? januari 14 men jag råka lämmna dc de därför de står 17 juni

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1086745444224344135/1130294891864404008/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt är mitt huvudsakliga ansvar att patrullera och övervaka servern för att identifiera eventuella problem eller regelbrott. Jag tar på mig detta ansvar med stolthet och engagemang för att svara på spelupplevelsen för alla spelare förblir positiva och trivsam. Min RP-nivå och förmåga att följa reglerna kommer inte att påverkas negativt, utan tvärtom kommer jag att agera som en förebild för andra spelare. Under mina rundor som servervakt kommer jag aktivt att leta efter tecken på potentiella regelöverträdelser. Om jag stöter på någon som bryter mot reglerna kommer jag att vidta åtgärder enligt serverns riktlinjer. Det kan innebära att jag utfärdar varningar, förlänger befintliga straff, eller om det är nödvändigt, utför kickar eller ban. Jag gör detta med en rättvis och balanserad inställning, alltid med spelreglerna och gemenskapens bästa i åtanke.

Varför vill du bli servervakt på servern? Självförtroende, gedigen erfarenhet inom serverhantering och en fullständig behärskning av alla regler utgör bara några av de styrkor som gör mig till en lämplig kandidat. Dessutom har jag en djup förståelse för rollspelsaspekten och kan skapa en underhållande och engagerande atmosfär för alla spelare. Som en ansvarsfull personal-medlem skulle jag tillämpa en balanserad strategi när det gäller påföljder för regelbrott, där en första varning ges, men en återkommande överträdelse leder till en ban.
Ett av mina främsta mål är att vara snabb och effektiv när det gäller att svara på frågor och behandla ansökningar. Trots att jag inte är ansvarig för whitelisting-processen, skulle jag ändå ägna tid åt att läsa igenom andra spelares ansökningar och kriminalregister bara för att hålla mig uppdaterad. Om en spelare stöter på problemet, är jag öppen och tillmötesgående när de berättar om sina bekymmer. Om jag inte kan lösa problemet på plats, uppmuntrar jag dem att öppna en supportbiljett där vi tillsammans kan arbeta mot en lösning. Mitt hjärta klappar för att bidra till serverns framgång genom att bygga ett ännu bättre rykte och locka fler spelare till gemenskapen. Jag vill se servern blomstra med aktivitet och trivsel. Därför har jag noga studerat serverns regelverk för att kunna vara den tillförlitliga resurs som alla kan vända sig till sina frågor. När jag arbetar som en del av personal-teamet, värdesätter jag feedback och tar ansvar för mina handlingar. Om någon pekar på ett misstag jag har begått, är jag redo att erkänna det och lära mig av det. Att upprepa samma misstag är inte en del av min natur; istället strävar jag efter ständig förbättring.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse är en allvarlig överträdelse som inte borde förekomma på något sätt. Det innebär att missbruka de privilegier och befogenheter som tilldelats av servern på ett ohederligt sätt. Exempel på detta kan vara att återuppliva sig själv när man har lågt hp eller inte orkar köpa mat, eller att kicka vänner när de har pimpat ens bil och åker iväg. Det är också fel att använda "toggleid" under scenarier som skjutscenarion. Att missbruka sina perms för egen vinning är både osmakligt och oförenligt med vad dessa befogenheter är avsedda för. Jag anser starkt att det är oacceptabelt att använda sina privilegier för att göra dåliga saker istället för att använda dem för att bidra positivt till serverns gemenskap. När man blir tilldelad en position som servervakt är det ett tecken på att personalteamet har förtroende för ens förmågor och integritet. Att bryta detta förtroende genom sv abuse är helt oacceptabelt och bör omedelbart åtgärdas.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top