Nekad Yolo | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yolo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Yolo_R

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan och han är 34 år gammal har 3 barn som heter Sam, Leo och Gustav och han gillar att bilar och vara med sina barn hans intrese är att laga bilar och att fiska. Han har en pappa som sitter i fängelse för att han är alkolist och brukar slå han ibland av ingen andlednig. han har inte bra kontakt med hans pappa. Hans Mamma har uppfostrat han helt själv. Och Pao har inte varit den som är jätte bra i skolan och fick inte bra betyg och det var svårt för han att få jobb men tills slut fick han lära sig att laga bilar och det har blivit hans intresse. Och på idrotten,rasten gillar han att spela fotboll han ville börja med fotboll men hans Mamma hade inte råd så han fick låna lite pengar av sina kompisar förländrar så han fick börja i fotboll men var ganska unik han var best i laget och vart först i på plannen förre tränningen och sist på plannen. Det var skolan som var svårast han lärde sig långsamt och hade grov Ahd när folk hållde på mot han så kunde han börja slåss som gjorde så att han blev avstängd så det var svårt att få jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bridra med mycket bra rp och göra roliga scenarion jag ska också bidra med social rp Jag kommer kunna bidra med mycket bra rp, Jag är inte sån som bara gillar och rpa. Jag vill också ha väldigt seriös rp, Så tillexempel social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? attman inte måste vinna alla scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja Powergaming suntförnuft rdm vdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja massa

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Vidare till muntlig interjuv. Du har 48 timmar på dig att ta din interjuv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka