Accepterad yokio. | Medlem ansökning (VIKTOR.NI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yokio.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Yokio_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? yokio.#3989

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mario Perez och är 26 år gammal. Mario hade en väldigt tuff uppväxt då han typ bara växte upp med sin pappa. Marios mamma lämnade honom när han var två år gammal då hon inte kände sig säker med att ha en man som är med i ett kriminellt gäng. Mamma Marisa lämnade Mario och pappa Marco ensamma. När Mario var 9 en helt vanlig dag när Mario var i MS-13:s gänghus då några var ute och skulle göra något som Mario inte fick reda på. När de kom hem så såg alla som varit i huset att de blödde och att alla inte hade följt med hem. Mario kastade sig upp och började leta efter Marco men han hittades inte. MS-13 medlemmarna berättade sedan vad som hände om att de varit i en skottlossning med polisen och Mario och Valentino stannat för att täcka resten av gänget så de kunde dra. Mario och Valentino klarade sig tyvärr inte och MS-13 medlemmarna svor att de skulle skydda Mario tills han blev myndig och tills han kunde klara sig själv. Mario blev allt äldre och äldre och kom mer in i kriminaliteten. MS-13 blev stormade av polisen och ett par i gänget lyckades fly men Mario visste inte var han skulle ta vägen så han flydde landet. Tog sin bil och körde mot flygplatsen köpte en biljett till något han inte visste var och hoppade på flyget till Sverige.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde ha denna rollen då jag har lite mer än 1200 timmar då mestadels av dessa timmar är av när jag rpa kriminellt i olika gäng och organisationer. Jag vet hur man beter sig som kriminell och vet hur man stora scenarion utspridda scenarion som hela servern får delta i men även möjligtvis beefs mellan olika “gäng” och privatpersoner. Min karaktär i nuläget är en ordningsam individ som vet hur man beter sig, kan planera rån men även trevlig till sina polare, och andra på servern för att skaffa kontakter och vänner. Mario tycker om att hålla på med bilar så han kommer troligtvis ansöka till Falck, Meko eller Auto.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som har intresserat mig att spela på Unive är den unika rp nivån och alla spelare som kör på servern. Det är seriös rp och det är precis det jag söker när jag vill bli wl på en server. Man kan göra lite vad man vill och inte ha tråkigt, man är aldrig ensam på servern och det är lätt att lära känna olika personer.

Hur hittade du Unive? Jag hittade till Unive genom att kolla på olika twitch streamers som kör på servern t.ex Cosmo, Drobz mm. Men även i SWE taggen på FiveM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att få andra och mig själv att ha så roligt som möjligt när vi gör något som vi tycker är kul. RP är inte alltid roligt och det är det som är så spännande men rollspel allt kan liksom hända.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inga direkta mål på Unive men jag skulle jättegärna jobba som Auto, Falck eller Meko. Eller något gäng spelar ingen roll vilken utav dem då alla jobben är roliga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu är Unive den enda servern jag kör på och det lär vara det länge då jag har kul på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka