Antagen Yohani | Chef-jobb ansökan (Skyclub)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yohani

Helper
Helper
Meddelanden
94
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? SkyClub

Vad heter du i verkligheten? Johan Saimon

Vad är ditt användarnamn på discord? yohani93

Ange ditt födelsedatum: 30 Mars 2008

När fick du medlemskap på Unive? 1 månad sen

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng och jobbar på inquisitor

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Inga, men jag är bra på att leda och bestämma och ta stort ansvar. Är erfaren IRL.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att bli väldigt stor och gör stället till ett ställe där alla kan chilla. Att stället ska vara populärt. Vad jag menar är att jag ska göra stället populärt genom att hosta roliga events som att klä sig snyggast eller efter ett specifikt tema. Att jag ska ha en bra arbetsmiljö med aktiva arbetare som är många och känner sig trygga på jobbet. ( Skapa en stabil ledning som är trustworthy)

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag är med i ett gäng men kommer kunna jobba ändå då jag kommer fixa tid. Jag kommer se till att alla har en bra aktivitet i jobbet också.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Hej @Yohani utveckla frågorna lite mera så tar jag en kik på din ansökan.

Med vänliga hälsningar
Elias - Unive staff team

Jag ska göra stället populärt genom att hosta roliga events som att klä sig snyggast eller efter en specifik tema. Att jag ska ha en bra arbetsmiljö med aktiva arbetare som är många och känner sig trygga på jobbet. ( Skapa en stabil ledning som är trustworthy)

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Grattis!

Du har valts ut som chef till Skyclub.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka