Nekad yofhrc | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagberg1

Unive - Helper
Meddelanden
93
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mattsson

Vad är ditt discord namn? yoFhRc

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Hej . Min karaktär gör under namnat Emil Mattsson. Han är hyfsad ny inflytad i staden, har bort i staden i en månad och har skaffat många nya kompisar som han har bra kontakt med. När Emil var runt om 20 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att flytta till England, Detta var speciellt pågrund av den fina kulturen som fanns där. Emil blev så intreserad av England eftersom han hade forskat om England under nästan varje år under hans skolgång. När han väll hade flyttat till England och bort där några år så fick han ett samtal om att hans mormor hade blivit sjuk och att hon behövde hjälp med hushållet. Eftersom Emil älskade sin mormor till månen och till baka så tvekade han inte en sekund att hjälpa sin sjuka mormor. Därför flyttade Emil till baka till Sverige till staden som hans mormor bodde i, denna stad hette Unive city. Efter 1 år av att hjälpa sin mormor gick hon tyvärr bort och Emil behövde klara sig på egen hand.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp samt se så att alla sköter sig med rpn och inte lallar. Jag kan sprida servern så att den blir större och få in folk i servern så att det blir en bra rp uplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska behöva vinna tex om man skuter imotvarandra och står nära och och så hamnar man så pass nära så att den ena personen står och riktar vapen och den andra också har vapen så behöver den andra inte dra upp vapen för att inte alltid behöver vinna och spela på motpartntets senario

Hur hittade du Unive? Streamers och youtobers man har sett på tex philips steam osv .

Vidare, du har 24h på dig att ta din intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka