Nekad yofhrc | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hagberg1

Unive - Helper
Meddelanden
93
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Mattsson

Vad heter du på discord? yoFhRc

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Tisdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Onsdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Torsdag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Fredag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Lördag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00
Söndag 08:00 - 11:00 - 15:00 - 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet faktiskt inte Jag varit medlem mycket länge i ca 2 år. Men på det senate så blev jag av med mina roller fan att jag var tyderligen medlem på ortenwave och det viste jag inte om.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kunde inte få in bilden men det av 27 gånger det mästa av bansen är ifrån ip bans då jag delar nätverkt med borsan som är en problemspelare. Men nu på senate har jag inte vart bannad på kanske 1 år eller 6 månader. och jag har lärt mig av mina misstag.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppdrag är att kunna göra staffs arbete lite lättare tex med att kicka eller banna folk. Om en en servervakt har bannat en peron /svban som ger en ban på 1h och om det är så att man kan eller behöver försänga straffet så ska man kontakta staff så att dem kan utföra om så behövs. Som servervakt ska man visa att man kan rpa på servern och inte hålla på och göra regelbrått för att inte visa dåligt intyg på andra spelare. Eller kortfattat att hålla en bra nivå på rpn. Man kan göra korta beslut och inte behöva skriva report tex om en snubbe dödar folk på piren som händer omgående så kan man banna i /svban (id) (förklaring) och sedan föra det vidare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill fåunivs till en väldig tbra rp-nivå genom att bli servervakt och kunna banna/kicka folk som bara vill förstöra scenarion eller förstöra förandra som vil rpa på en bra nivå, för ju högre rp, desto roligare är det, se till att rp-nivåerna hålls så höga som möjligt. Vi vill också kunna köra bilar som bara står på vägen. Vissa ställer dem därför att folk ska köra in idem, så vi vill kunna köra bort dem men hjälj av /dv. Vi vill vara sv när staffsen ihnte är på plats så att rp hålls på en bra nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns olika typer av missbruk. Om en vän spelar och dör eller dödas kan de bedig att åter uppliva dem dem med /revive. Sen finns det /toggleid men du får inte använda det i något scenario efter som det gör att du kan se en persons id igenom väggarna och veta varde är. och då abusar man sina roller.

Nekad, ej varit medlem i minst 30 sammanhängande dagar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka