Nekad Yodis | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yodis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gftw-cbwj/bhdmtqtv

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Yodis#7385

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred Andersson och är 30 år. Bakgrund:När han va 8 år så börja han mecka med bilar han och hans pappa höll på med en toyota supra. Men sen dog hans pappa och det var bara han och sin Mamma dom hade inte så mycket investeringar så dom behövde flytta till en ny stad som heter Göteborg. Där fans inte så mycket bilar och ingen bil att mecka med så han tyckte att det var väldigt tråkigt att bo där men en dag kom hans Mamma hem. Hon hade fått ett jobb så dom flyta tillbaks och köpte en gammal volvo som han kunde mecka och göra lite roliga saker med. Intressen: Han gillar att köra gokart och att köra bil. Han brukar mecka med sin bmw m4 som han har hållt på med i ett halv år. Det han har gjort med den nu är att han har ändrat fäljar och fixat vinge och trimmat. Känslor: Han är snäll som person och är glad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har erfarenheter från andra servrar t.ex skrp och red rose rp där jag är head-staff. Jag är bra på att rpa. och jag vill kunna få ett roligare jobb som Falck där man kan mecka.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en väldigt bra server för det är så många och det är hög rp.

Hur hittade du Unive? Min brorsa sa att den var bra och han kör på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli lite mer bättre på att rpa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill träffa nytt folk som gillar samma intressen och att bli Falck och äga en BMW m4.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu kör jag bara på unive men jag har spelat på andra men jag tyckte att dom flesta va inte så bra på att rpa och många buggar men jag kommer bara köra på unive nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka