Nekad Yodis | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yodis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/user/gftw-cbwj/bhdmtqtv/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Yodis#7385

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alfred andersson, han är 30 år och har ett intresse för motorer och att mecka med dem. han har som mål att få jobb hoss falck eller mecko och träffa nya kompisar. han växte upp i göteborg och flyttade hit när han var 15 år gammal. hans mamma och pappa lever en i dag i halmstad men hans pappa är ofta hemma hoss alfred och hjälper till med ett bil projekt. han har en bror som också bor här i unive och han är polis och heter niklas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer vara en aktiv och seriös spelare på server, jag kommer bidra med bra rp nivå och försöka hjälpa till när andra behöver hjälp. jag har erfarenhet av rp sedan innan och kan använda mig utav det och höja rp nivån. jag kommer att informera staffs när någon t.ex. pratar ooc eller rdmar för att servern inte ska ha dålig rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en väldigt bra server för det är så många och det är hög rp. sammt spelar några kompisar på denna servern. jag vill gjärna börja jobba på t.ex. falck eller mecko för att hjälpa servern genom att vara aktiv innom det yrket.

Hur hittade du Unive? Min brorsa sa att den var bra och han kör på den. och så sade han att det vare bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att börja jobba på falck eller mecko och få en bra rp nivå och ha roligt när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett bra och roligt jobb och kanske sedan bli kriminell och kunna göra större och roligare scenarion som involverar t.ex. poliserna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka