Nekad yodathe | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yodathe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isa

Vad är ditt discord namn? yodathe

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 1994

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta sam och efternam azam han växte up bland dåliga ort fast var en god person med good hjarta han lärde det från sin mamma och hans pappa dog på un ålder fast han vet att hans pappa var arab och mamma svensk och han flyttade till den nya satden för att börja något nytt och fräshed och ville ändras som person, kasnke börja lite med brott för pengar fast innuti han hade sorg för personer han rånade för och försökte inte göra för mycket illa och tänkte kasnke någon dag ändras om han inte blir tagen av polisen och får en prick i namnet så kasnke blir han polis eller advokat eller om båda går fel blir han kriminäll och vara med vänner och göra allt fast de får vi see.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag pratar mycket och gillar vara aktiv och skoja runt mycket och är omtänksam och väldigt angameskan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att låta motståndaren vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM och RDM det mäst kommon är RDM att attakera nåon utan andledning till exempel du hamnar i en dålig sitvation och istälet för att springa eller avslapna sitvationen med att argumentara slå de eller sjuta och VDM är att använda och missbruka en bil till exemple du ser någon springa och du kör över dom och bug abuse inte abuse buggar i spel och etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag från typ fllera månader sen fast jag var admin och polise i de andra och en var jag bara krim

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi och jag vet de krävs mycket skriva fast har lite svår heter med de fast jag skulle upskatta att kunna vara med på unive endå och bli bättre

Nekad.
Anledning:
Utveckla gärna "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka