Accepterad Yodaaxel | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yodaaxel

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 13 September 2004

Vad heter du på discord? Yodaaxel #3008

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 280 timmar.

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer spela varenda dag. Jag kommer att spela som minst 2 timma pär dagen och jag kommer vara mer aktiv på kvällarna.

Vad heter du? Lars Pettersson

Hur gammal är du? Jag födes den 6 Juni 1999, så jag är 22 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag lärde mig simma när jag var liten på sim skola, sedan des har jag holt på med att tävla i simning på olika sett.

Varför vill du bli polis? För att jag vill var med och göra staden till ett bättre ställe för alla invånare.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man kan hantera stress på olika sett, kunna kommunicera med ens kollegor på ett tydligt och försåtligt sätt. Man ska kunna lyssna och ta in information och kunna ta hand om olika situationer.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man är ute och patrullerar och gör trafikstopp på dem som bryter mot lagen. Att man åker på olika sorters av gisslan drama och butiks/ bank råns. Att man åker och hjälper folk i olika typer av problem och hjälper till bästa förmåga.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har arbetat som polis i olika städer fast det var ett tag sedan jag jobbade som polis på en polisstation.

Hur är du som person? Jag är en mycket glad man som gillar att hjälpa till men är också väldigt fokuserad i olika sammanhang. Jag är givmild och gillar alla olika typer av folk. Jag tycker också om att vara med min familj och vara med dem och musa med dem.

Är det något vi bör veta om dig? Jag lätt att få tag på om man behöver mig. Jag har varit strand vacker ett par somrar så jag har tagit hand om olika sorters av scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka