Nekad Yodaaxel | Ansökan till Servervakt [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yodaaxel

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad heter du på discord? Yodaaxel

Vad är ditt Hex:ID steam:110000115b87182

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne 2-3 timmer på vardagar och sedan på helgerna är jag tillgänglig +3 timmar om dagen. Ifall det inte kommer något förhinder någon dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan början på 2021 men sedan glömde jag att anmäla att jag villa behålla min medlemskap, så då blev jag av med den och då tvingade mig att ansöka igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit aktivt bannad någon gång.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är en roll som finns för att kunna avlasta Staff teamet i deras jobb och underlätta för dem att hitta personer som inte följer reglerna. Servervakter ska RPa som vanlig då det inte ska påverka din RP då du är servervakt. Din uppgift är mer att hålla lite mer kolla på offentliga platser där många personer befinner sig och då se till att reglerna följs. Som servervakt är du olika kommandon som du kan använda för att utför sina uppgifter som. /kick (id) du kan använda det för att bli av med en person som inte beter sig men inte gjort ett så stort fel för att bli bannad, sedan har vi /svban (id) så bannar man en person i 1 timme och så behöver man ha klipp för den situationen ifall det kommer tillbaka för att kolla på anledningen bakom bannen eller ifall du vill att den ska bli förlängd. Sedan har vi /toggleid det används för att kunna se personer id och sedan har vi /dv och det används för att ta bort bilar, ifall en bil står trasig mitt på gatan så kan du ta bort den.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag jobbar på sjukvården och det sker mycket Fear RP, Fail RP och Power gaming. Det finns folk som inte beter sig, folk som inte RPa på skador. Eller när man har vårdat personerna så springer dem iväg bara för att dem inte vill ha krycka. Jag söker denna rollen för att glädja mina jobbkamrater med en bättre arbetsmiljö och en bättre RP nivå på sjukhuset.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder ens förtroende (commandos) på ett sätt som inte gynnar, utan istället förstör genom att man går runt och /kicka alla bara för att man kan. Eller ifall man går fram till någon i deras bil och /dv den bara för att irritera och provocera. Att man använder sina commandos för att gynna sig själv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Du har inte tagit din intervju på 48h

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Din servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka