Nekad yoda_grandmaster | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Boss

Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Cyrus

Vad heter du på discord? mysterious__man

Vad är ditt Hex:ID 11000013e1beca3

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 6-7 timmar om dagen.

Lov/Helger: 8-11 timmar om dagen.

Jag brukar ha skola på vardagar och jag kommer hem runt 15:00 tiden.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 gånger, https://cdn.discordapp.com/attachments/1081303965637021790/1094056633002369155/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hjälpa till med staffsen arbete, samt så ska en sevrrvakt hålla koll när den rpar, dem ska vanna folk som gör regelbrott eller kicka folk som ej kan bete sig under rpns gång, dem finns för att underlätta staffsen arbete, exempelvis så kan en sevrrvakt banna någon som lallar när servervakten rpar. Det är dock viktigt att man får med klipp på händelsen innan man bannar, annars blir det en felaktig ban. Så helt enkelt så är servervaktens uppgift att underlätta och hjälpa staffsen på servern, det är också viktigt att tänka på att ej banna folk i scenario, då man ska ta det efteråt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sevrrvakt eftersom jag vill vara med och under lätta för våra staffs så dem kan fokusera på att utveckla och förbättra servern, jag vill också bli servervakts eftersom jag vill bli av med alla dem här regler brytarna och alla lallare, då dessa personer förstår rpns gång och det blir tråkigt att rpa när folk gör regelbrott och lallar, så helt enkelt så vill jag bli sevrrvakt för att hjälpa servern bli av med regelbrytarna och lallare samt underlätta för våra staffs, jag spelar också alltid in när jag rpar för att få bevis om jag exempelvis bannar någon för lall, så skickar jag ut det i dc kanalen så bananen kan förlängas.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom servervakts jobbet är att man över använder sina perms som man har fått när man blir servervakt, man kan abusa perms av att vara en severvakt på många olika sätt, några exempel är att man är kriminell och ressar någon efter skottlossning så ens vänner ej förlorar vapen, man kan ressar sig själv också för att ej förlorar vapen, man kan lägga vapen i en bil sedan dva så att polisen ej tar sitt vapen och så kan man banna och kicka folk i ett scenario för att vinna scenariot, inget av detta jag nämnde ska ske under några omständigheter när man är servervakt, sker något av detta så antar jag att man blir av med sin servervakt rakt av utan varningar.

Såg nu att jag råka ta in en gammal bild, lägger in en ny så fort jag kommer hem från skolan imorgon.

Godkänd skriftligt vidare till muntlig, du har 48 timmar på att ta intervjun lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka