Yoda | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hade jag passat som Support?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yoda

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William Rosengren

Vad heter du på discord? Skurken#7223

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Direkt när jag vaknar brukar vakna runt 15:00. Spelar på Unive mellan 10-14 timmar per dag.
Kan ändras lite då och då beroende på min sov rutin.

Berätta om dig själv Jag heter William gillar att spela mycket gör inte så mycket annat på dagarna. Jag tycker att det är kul att RPA och spelar med andra personer från unive. Sitter typ alltid i polis radion och pratar med polare. Jag är en rätt så simpel människa eat sleep game repeat.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle börja sitta i support vädligt mycket och hjälpa till i discorden mera. Jag skulle framförallt börja ge folk som förtjänar sitt straff fortare men jag kommer fortfarande ge de en andra chans som gjort rulebreaks om det inte var avsiktligt. Jag kommer framför allt bli mycket mer aktiv i discorden och mera hjälpsam där eftersom jag har flera perms och kan hjälpa folk som blivit utsatta för andra människor som gjorde rulebreaks och bara förstör för andra spelare. Jag skulle kunna hjälpa mycket mera till servern om jag blev support.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2 månader nu.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag ser unive som en av sveriges om inte sveriges bästa server som finns och därför vill jag hjälpa till. Eftersom att unive är så stor så händer det att omogna och irreganta personen joinar och förstör för andra och detta tycker jag är oacceptabelt och jag kommer kunna hjälpa tilll mycket mer gällande sånt här.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer vara en proffesionell support medlem som gör allt för att hjälpa andra ingame och i discorden som blivit utsatta för rulebreak eller liknande och som jag sa så är ju unive en väldigt stor server och det händer att folk lallar ganska ofta och genom att jag blir support kommer jag kunna lära de en läxa om att ej göra dessa saker på unive eller framför allt på någon annan server eftersom att de förstör spelupplevelsen för andra. Jag kommer se till att lallandet och rulebreaket minska dramatiskt på unive.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt på eran server innan då jag lärt mig massa staff kommandon och likannde hur man ska hantera olika situationer och regler som staffs har om vad de får och inte får göra i vissa situationer. Så jag har en del erfarenheter inom staff på Unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan hyfsat många kommandon

Slay [id] Du dödar personen med detta id.

Freeze [id]

goto [id]

bring [id]

spec [id]

kick [id] [Anledning]

sqlban [id] [dagar] [Anledning]

sqlunban [steamnamn] AKA HEXID

Sedan Vill jag lära mig resten av ALLA kommandon som Supports får/kan använda.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut. Jag kan detta bra och det vet jag. Eftersom jag haft prolbem med skolan tidigare så har jag väldigt lätt att anpassa mig vid olika miljöer och att lära mig snabbt. Hela 5 och 6an var jag borta men jag behövde fortfarande inte gå om eftersom de sett att jag har lätt att anpassa mig till saker och olika miljöer utan problem

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive och jag är alltid beredd på förändringar inom servern.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope det är allt som finns :)

kompis man får bara bumpa 1 gång var 24 timme haha
Han har skrivit det

men +rep ändå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka