Yoda | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yoda

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William Rosengren

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Skurken#7223

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 112.1 timmar de senaste 2 veckorna
Allt är på unive fivem.

Ungefär 10:00-08:00 Varje dag Varje Vecka

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 2 Månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle för det första bli glad och jag skulle kunna Banna folk i 30 min tills vidare som förtänar det för nyss så var det en kille som jag arresterade som failrpa och hoppade ut ur bilen med handklovar samt metagamear
Det första jag skulle göra är att hitta honom och banna direkt och sedan ta hjälp av akam eller emil som får ge han en längre bann. Jag skulle förmodligen bli ännu mer aktiv för att det är mindre sannolikt att folk tramsar och om folk gör det så kan jag bara sätta stopp för det direkt.
Det kommer bli mycket mindre lall och mer samt bättre rollspel för alla. Jag kommer också hålla koll mer på torget eftersom att det är där det mesta tramset och alla trolls är. Jag kommer förmodligen vara server vakt i typ en månad och sedan ansöka som support om jag klarar av jobbet bra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker att unive är en otroligt bra server och jag vill gärna hjälpa till för att förbättra servern ännu mer. Det är ingen allow listad server så det händer att folk tramsar och då kan jag hjälpa till att bara banna de direkt. Jag vill också bli server vakt och jag vill kunna ha dessa perms ifall att någon tex förstör stora scenarion eller om det händer att tex någon som man tar in går afk. Jag kan säga att jag kommer kunna starta flera större scenarion med mindre lall och liknande.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna sätta stopp för trams hjälpa andra jag kommer att bli ännu mer aktiv och jag kommer allmänt bara hjälpa till och jag kommer förmodligen göra en dono så fort jag fått mitt nya kort (INTE FÖR ATT BLI SERVERVAKT). Jag kommer sätta stopp för folk som bara vill förstöra och jag kommer se till att andra spelare kommer kunna ha mera roligt och fler scenarion med folk som kan och följer regler om samt mycket mindre lall. Jag vill att alla spelare ska kunna ha kul utan att folk förstör för de.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kommer bidra med bättre RP för alla som faktist vill ha roligt och inte tramsa vi kommer kunna ha flera roligare scenarion och folk som tramsar kommer få konsekvenser. Jag kan säga att jag kommer sätta stopp för mycket lall i stora scenarion och mycket lall på torget. Tex på eventet igår så var det folk som earapade jätte mycket och förstöde det hade jag kunnat bidra med att kicka dessa personer samt hånade de folk genom att skrika b*garnas fel fastän att staffs skrivit i chatten att inte säga och att låten inte kommer att spelas upp.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa servern med att få bort folk som tramsar och inte följer simpla regler. Jag vill samt hjälpa andra i servern som är nya och jag vill också hjälpa till i discorden mer. Jag vill bli servervakt för att jag tycker om servern väldigt mycket och det hade gjort mig väldigt glad. Jag vill minska allt trams och lall jag tycker att unive kan få ett mycket högre rollspel om folk som kan bete sig blir bannade eller kickade. Jag är en sån så om någon är ny till rp overall så kommer de få en andra chans men de kommer få en varning men jag är allt för att hjälpa alla Jag vet att det är folk som inte förstår syftet med ooc ingame och det är därför jag bara kommer ge de en varning.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /Revive ID. /GOTO id /svban id/ /kick
id/ /bring id. Det är de flesta Staff-kommandon som jag kan.
Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad sedan ungefär en och en halv månad sedan på Unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit false bannad RDM men den överklagade jag och det blev godkänt. Det var i fängelset jag hade blivit rdmad och jag spammade vänster klick för jag gör det när jag blir stressad och då blev jag ressad och så råkade jag slå ner en kille och så blev jag bannad. Men jag blev unbannad morgonen efter.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på univeRP

Senast ändrad:
Tillbaka