Accepterad yoda..322 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yoda..322

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? babyyoda0

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle Eriksson, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rak och ärlig, VÄldigt positiv och förstående

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Pelle Eriksson 18 år fodd 2005-07-06 min karaktär bor i staden unive har blåa ögon och går runt med en svart jacka och har oftast sol glasögon på sig just nu är han arbetslös men dröm jobb är postnord dröm bil är bmw e36 och har precis flyttat in i staden unive har en liten lägenhet just nu och har inget kör kort men ska ta c körkort och b körkort båda hans föreldrar är döda. Mamman dog i en bilolycka samt pappan. han äger en grön cykel. Med 2 däck ofc

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp och massa roliga polis scenarion men också vanlig icke kriminella scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna och att man aldrig ska ha ett syfte på att bara vinna utan du ska låta motparten ha kul i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inget jag kommer ihåg vet att jag har blivit bannad för saker innan men det var ungefär 2 år sedan så har inte så bra koll på vad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp som innebär att man ska värna om sitt liv, Failrp man ska tänka irl och rp på skador osv, Sunt Förnuft Man ska oftast tänka som irl ett exempel kan vara att man inte kör in en motorcykel i sjukhuset.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nop

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka