Nekad yoda..322 | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yoda..322

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? baby yoda

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Pelle Palsternacka 17 år gammal född 2006-07-04 han är en mörk hyad han har bruna ögon och och kruligt hår och ofta en röd fluffig jacka på sig och har man som jobbar på el företaget han gillar att prata med folk på vardagen eller glida runt i en bil han har ingen bil men har ett b kör kort har bott i staden unive förut men flytade bort ett tag. Han har gamla vänner här i staden unive som han längtar efter att få träffa. Hans dröm är att få jobba hos polisen.Jag har bott i stade i ungefär 17 dagar känner mig redan som hemma har nya och gamla vänner i staden dröm bil bmw e36 classic. Har ej hunnit göra något jobb hos el bolaget. Har just nu 1 vän ska hälsa på fler senare. Har just nu bara 17 k på kontot hoppas på att käna mer hos el bolaget

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte spela bara för pengar eller typ vinst

Hur hittade du Unive? det började med började med att mina polare började spela unive runt typ 2021 okt och jag hakade på en stund men tröttnade fort men nu är jag taggad att få böra om igen

Nekad Uteckla dem 3 sista frågorna du kan ansöka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka