Accepterad yoda..322 | Medlem ansökning [Lucke37]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yoda..322

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? babyoda0

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Vincent eriksson föddes på Karolinska sjukhuset i Stockholm år 1999 och han har haft en bra uppväxt då han har det lätt i skolan inga svårigheter i skolan ingen har något emot honom då han har en riktigt snäll kille som är väldigt omtänksam och bryr sig om alla och vill ingen illa. Men det enda som Vincent har haft svårt i skolan med är att sitta still på lektionerna men det var inte så lång stund han hade svårt med det för att det förbättrades efter några månader, för att just då vid det tillfället så kollade dom mycket på film och läste mycket böcker och det tyckte inte han var så kul för att han ville göra något hela tiden. Men det som var lite konstigt med honom som dom inte andra gillade var att han gillade att plugga och göra prov. Han har länge velat bli ambulans för att hjälpa folk i samhället, hans mamma heter Lisa och hon är en väldigt snäll person som älskar sitt barn Vincent, han är ensam barn. Hans mamma jobbar som sjuksköterska och hon tipsar hennes son att bli det då man hjälper samhället mycket så att mindre dör. Hans pappa han jobbar som polis, och det vill han också bli. Vincent och hans familj tycker att det är dyrt att bo i staden Stockholm så att de valde att flytta till en annan stad vid namn Bryggeriet som hade bra jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? flera seriösa rp scenraion och en massa kunskap inom allt i rpn och en massa roliga och lång tagande scenarion med mycket social rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ej sträva bara för att vinna utan att du ska kunna förlora i ett scenario och inte alltid sträva för att vinna då det inte är så för motpartens rp

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstår mig på serverns regler och mitt exempel kan vara suntförnuft och powegaming. powergaming innebär att du ska alltid spela inom rpn och rpa på skador och suntförnuft kan innebära att det ska vara så verkligt som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har en del erfaren inom rollspel har rollspelar sedan 2020 och varit på unive flera gånger innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag har varit på unive flera gånger och har en massa personer fråm sist jag var här som fortfarande kvar och några av dem tänkte jag hänka på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka