Nekad yoda..322 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yoda..322

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad heter du på discord? babyyoda0

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. mondag 14:00-23:00
tisdag 14:30-23:00
onsdag 14:00-23:00
torsdag15:20-23:00
ferdag:14:00-06:00
lördag 06:00-03:00
söndag 10:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ungefär två månader men har rpat på unive tidigare 2020 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 första vet jag inte vad det var men tredje gången var felaktig och blev bort tagen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ha rollen som Servervakt är ett ansvarsfullt roll som innebär att man ska vakta servern och få bort dom anting lallar eller gör regelbrott och göra så att andra spelare inte känner sig orolig. Som servervakt ska man inte leta efter folk som begår regelbrott man ska rollspela som vanligt tills man ser ett regelbrott och då tar man åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag spelar extremt mycket på unive och jag vill att folk som rpar på unive ska känna sig trygga och så att folk inte går runt och gör regelbrott och det är väldit mycket lall som jag vill ha bort och regelbrott på servern så därför vill jag bli servervakt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är T.E.X. om jag är i ett scenario eller krig och min kompis dör och jag revivar honom så är det kurruption och abuse är när man anting revivar sig själv istället för att rpa sig ut.

Nekad.
Anledning: Du vart bannad igår, efter en ban så måste man vänta i 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen den 5 September. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka