Accepterad Yobn86 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yobn86

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Flodman

Vad är ditt discord namn? Yobn86

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej heter Jontedampar på steam.

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Andersson 19år/2006

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kort stubin, strategisk, hemlighetsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer ifrån en medelklass familj men Adam vill flytta från den staden för att bli mekaniker. Adam har Precis flyttat till denna stad och ska leta jobb som mekaniker, när Adam har jobb som mekaniker så ska han jobba på dagtid och vara kriminell på kvällen/ leva ett dubbel liv. Adam är en person med ADHD han gillar att prata och lära känna folk men kan bli sur ganska snabbt för att han har en kort stubin. Adam har bra strategier när han jobbar med ex bilar eller är kriminell, Adam är hemlighetsfull och berättar inte så mycket om sig själv, Adam är bra på att kunna dölja saker för folk han inte litar på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med långsiktigt och realistiskt rollspel där min karaktär lever ett trovärdigt dubbelliv. Jag värdesätter konsekvenser, relationer och karaktärsutveckling framför snabba vinster och vill skapa RP som involverar och utvecklar andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär för mig att sätta RP-kvalitet och ett realistiskt spelande först, förstå konsekvenser och låta scenarion utvecklas naturligt även om det går emot min karaktärs intressen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är helt ny.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Har provat spela rp några gånger på en oseriös server men de var inget kul för de va inge rp. Nej är ej aktiv medlem på någon annan server.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Voice Changer är inte att ha i Discord kanalerna, Använd inte communityt eller servern som en plattform för kriminell verksamhet eller handlingar som strider mot svenska lagar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull spelare som kommer ha långsiktigt och realistiskt rollspel. Jag kommer följa serverns regler, fokuserar på att skapa RP som är roligt och givande för alla inblandade.

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Klar

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
är ledig när som

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka