Nekad Yngve Korvmannen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yngve Korvmannen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? thekingfromsweden (Smeknamnet är "Oscarking23")

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Björkhjälm, han är född i Sverige och han har haft en väldigt normal uppväxt. Hans mamma var lärare och pappa skomakare, hans relation med hans familj har varit helt okej. Jonas har alltid viljat blivit en mekaniker som jobbar och mekonomen, det är en stor önskedröm och denne man. Intresset för bilar började vid en tidig ålder och det var hans fader som hav honom intresset för bilar. Han har själv en Belair 55' som han älskar mer än allt annat på jorden. Han har viljan att bygtga en stor bilkollektion men pengarna räcker knappast till en gammal sketen volvo.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och hög RP-nivå, genom att göra intressanta och roliga scenarion som alla tycker om som håller en seriös nivå. Jag vill gärna göra server till en trevligare plats för alla spelare hos alla åldrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man enbart bara ska vinna alla scenarion, utan att man ibland också ska förlora ett scenario. Vilket ligger lite i sunt förnuft också eftersom att man kan inte alltid vinna i livet heller.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår alla regler, det är väldigt lätta regler att förstå. Jag kommer ge exempel på de regler som jag tycker bär mest tyngd. Power Gaming, vilket är lite detsamma som sunt förnuft, det innebär att man inte ska ha omänskliga krafter, utan ifall du krockar 70km/h så ska du agera som om du har krockat också. Du ska inte bara köra iväg som inget har hänt! VDM, Vehicle Deathmatch, Vilket bär tyngden på att bilarna får medvetet inte användas som vapen, man får inte under några omständigheter medvetet använda ens fordon att döda någon utan anledning. RDM, Random Deathmatch, Det innebär att man inte får döda någon utan anledning och att man måste ha en vettig anledning till scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat FiveM i 3 år. Jag började med att spela på Unive, sedan har jag gått från och tillbaka till spelet, men jag har främst bara spelat på Unive för att jag tycker Unive är den enda svenska FiveM servern som är vettig!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det finns inget mer jag kan tillägga som är relevant!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka