Accepterad YkbOfficial | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? YkbOfficial#4857

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karam abdison och är född 12 december 1999 och är år 23 gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. karam har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när karam var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av sin deppresion. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 7:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 9:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Stockholm Univeritet, för att fortsätta plugga till mattematiker. karam har en pojkvän som heter Patrick och med han har han även 2 adopterade söner, Abdu och Erik.karam har bott i Sthlm hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. karam spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som Mattematiker och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en erfaren rp:are och jag spelar rp för att ha roligt skapa scenarion och inte för pengar eller makt,
Jag kommer att bidra med bra scenarion och en hög rp nivå, jag kommer att försöka bygga upp någons lags gemenskap med andra spelare vilket jag tror kommer att bli ganska enkelt med tanke på unives spelar antal. för jag kommer bidra med en god stämning på severn. brinner för RP vill starta en egen bil firma som kommmer sälja snabba och lyxiga bilar. vill kunna bli medlem i något gäng i framtiden också. jag är en skön kille som vill allas bästa. och kunna få många mer möjlig heter t.e.x krim,jobba.
vill skaffa många vänner för vill bli bra omtyckt på servern. jag är bra på att RP för att jag har erfaren heter för tidigare i mitt RP spelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tror att man ska visa hänsyn och att man ej ska spela för makt man ska inte hela tiden vinna.

Hur hittade du Unive? utav fiveM listan samt kört här tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka