Nekad YkbOfficial | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Jimmy

Vad heter du på discord? YkbOfficial#4857

Hur gammal är du? 06/16 snart 17

Hur länge har du spelat på Unive? Från 2021 men jag har lämnat för att jag slutat me fiveM

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att alla som jobbar på kåren ska vara en seriösa, samt ska alla kunna jobba bra och kunna kunna sitt arbete. När/om jag kommer som chef kommer jag prata me det högt uppsatta och kolla om man kan ta ett möte me alla i kåren typ 1 gång i veckan och kolla om något har förändrats. Det finns flera poliser som tex: använder sig utav korruption som man måste få stopp på. Jag kommer få stopp på allting poliserna gör fel me. Kommer göra så poliser lär sig att sluta skjuta. Jag kommer göra så poliser kan patrullera i samma bilar, så dom kan ta kritik, så dom kan polis lagar, så dom lär sig att alla på kåren ska kunna jobba me kollegor så det inte blir något strul med alla kollegor. Som jag brukar se nu är det väldigt mycket skjutningar från polisen tex när någon håller upp händer så skjuter poliserna och det är inte tillåtet som en polis, jag kommer kunna utveckla mycket mer saker hos kåren. Kommer göra så alla poliser kan utgå med sitt jobb seriöst och sluta lalla kommer hitta folk som kan ta utb seriösa kommer hitta seriösa kollegor som vet hur jobbet går till annars kommer det blir en stor kall på station som ingen vill ha. Jag kommer kunna fixa aktiviteten hos poliserna så vi får en mer aktiva poliser så tex mer bankrån och sånt så alla på serven kan ha roligt. Kommer fixa radion så folk kan sluta skrika i radion, samt kommer jag kunna fixa våldstrappan som behövs fixats hos kåren t.ex någon slår en polis då börjar polisen med att ta upp tazer och det är väldigt fel man ska alltid ha kunnat läsa polis lagar innan man blir polis.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis tidigare samt på andra servrar har jag varit rikspolischef på kan nämna lite namn ortenwave,fristaden,högt uppsatt i unive,vortex,unity,slip,netan,siljan,panda och lite mer

Hur ofta kommer du vara inne? Vardag: 8 timmar
Helg: hela dygnet
Lov: hela dygnet

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart, unive e bäst 💯

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

-Rep tycker inte att du bär det kunskaper för Unives poliskår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka