Nekad YkbOfficial | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Inspektoren2

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Pydes/

Ditt Hex-ID: 110000100f3d7d9

Vad är din discord tagg? YkbOfficial#4857

Vem var det som bannade dig? Jag kommer direkt inte ihåg vem som bannade mig ifrån discorden men när jag ska komma in på dcn så står det att jag inte kan pga är bannad och jag har blivit bannad utan anledning jag har inte gjort någon skada och skadegörelse på servern så vill få ett svar varför är bannad men men jag fattar till 100% varför man ska göra banöverklagan.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kommer inte ihåg varför dem bannade mig men det jag vet är ju att jag inte gjort något och alla mina vänner kör på servern då jag också vill rpa med dem på sommarlovet och jag vill ha det kul med folket och och rpa socialt på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte så mycket då det var ett tag sen men om det var något fel jag gjorde har jag lärt mig grejen nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Jag vet inte om det är en felaktig ban eller rätt ban pga jag fortfarande inte kommer ihåg något då jag fattar till 100% att ni alla staffs på servern gör allt som krävs på servern till 100% och jag fattar att ni tar eran tid och jobbar mycket och det men vill bara bli unbannad på discorden för att kunna rpa med vänner och köpa krim på servern då jag har mycket erfarenhet inom allt i rp världen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad på discorden detta är första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag är ju bara bannad på discorden men om jag blir unbannad och söker till WL så kan ni ta mer frågor på intervju

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att när man får en ban så ska man inte hoppa support och be om unban man ska gå in på själva forumet och senare göra en överklagan detta tog jag som exempel satt ni fattar vad man ska göra eller vad alltid gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar till 100%

Senast ändrad:
Hittar ingen ban på dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka