Nekad yhyhyh | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yhyhyh

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Benim8765

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle Jonsson 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, tålmodig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär har haft en dålig uppväxt, hans pappa va i ett missbruk när min karaktär föddes och hans mamma hade dåligt med pengar, Erik började va med dåliga personer dom han började umgås med erbjöd han pengar om han började sälja droger åt dom. Eriks framtidsplaner är att överleva och lämna gänget för gått.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och rolig rp -

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att man ska spela för att båda ska ha kul i ett scenario och inte bara spela för att man själv ska vinna varje scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mott reglerna utan att jag visste de och de fick jag ta 40 dagars ban för och jag har lärt mig att jag ska va mer seriös när jag rpar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm (rdm innebär att man dödar nån utan nått bak liggande senario) (vdm innebär att man använmder bilen som ett vapen t.ex kör över folk)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de tror jag inte

Nekad.
Anledning:
Inte tillräckligt med utvecklat på alla frågor.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka