Finlandia
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? Finlandia
Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tomas Shellbeck, 2007-01-01
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll och pratglad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bli en rik man
Vad kan du bidra med till serverns RP? va en god människa
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? prioritera berättelsen och realism före egen fördel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja fick böter och fängelse för problem i trafiken och körkort och jag lärde mig att söka hit
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen rasism, vara snälla mot andra och respektera andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? gillar och prata som en gädda
Vad är ditt discord namn? Finlandia
Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2007
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tomas Shellbeck, 2007-01-01
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll och pratglad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bli en rik man
Vad kan du bidra med till serverns RP? va en god människa
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? prioritera berättelsen och realism före egen fördel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja fick böter och fängelse för problem i trafiken och körkort och jag lärde mig att söka hit
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen rasism, vara snälla mot andra och respektera andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? gillar och prata som en gädda