Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368361856/
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin
Vad är ditt discord namn? Yhex the new Joshyy...#8236
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah misty och hans föräldrar var alkolister och tog massa droger så Abdullah fick inte en bra uppväxt. Abdullah är född i Afrika men just nu bor han i stockholm och han har ingen kontakt med sina föräldrar idag. På fritiden brukan Abdullah spana in tjejer och spela dataspel. Abdullah brukar gå ut på stan och slå folk och göra kriminella saker som t.ex att slå och knocka folk.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att mitt mål med Roleplay är att spela bra roleplay och att ha så kul som möjligt när jag spelar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna ha roligt och kunna spela bra roleplay.
Hur hittade du Unive? Min vän Albin spelar i Unive RP så säger han hela tiden att jag ska spela det så jag tänkte att det skulle vara roligt att spela Unive RP med han.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så roligt som möjligt i det och kunna ha något att göra på fritiden och ha roligt när jag spelar med min vän / Albin.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag har spelat Extra RP och jag tyckte inte den var så bra för där kan man spawna in bilar och det tycker jag inte är så roligt för då är det inte realistikt.
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin
Vad är ditt discord namn? Yhex the new Joshyy...#8236
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah misty och hans föräldrar var alkolister och tog massa droger så Abdullah fick inte en bra uppväxt. Abdullah är född i Afrika men just nu bor han i stockholm och han har ingen kontakt med sina föräldrar idag. På fritiden brukan Abdullah spana in tjejer och spela dataspel. Abdullah brukar gå ut på stan och slå folk och göra kriminella saker som t.ex att slå och knocka folk.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att mitt mål med Roleplay är att spela bra roleplay och att ha så kul som möjligt när jag spelar.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna ha roligt och kunna spela bra roleplay.
Hur hittade du Unive? Min vän Albin spelar i Unive RP så säger han hela tiden att jag ska spela det så jag tänkte att det skulle vara roligt att spela Unive RP med han.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha så roligt som möjligt i det och kunna ha något att göra på fritiden och ha roligt när jag spelar med min vän / Albin.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja jag har spelat Extra RP och jag tyckte inte den var så bra för där kan man spawna in bilar och det tycker jag inte är så roligt för då är det inte realistikt.