Accepterad Yezboz123 | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yezboz123

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2234 — Mild (3p)
Typ: Mild FearRP (§ 4.1d)
Anledning: fear rpar mot polisen
Personal: ikeagrill
Datum: 2026-04-28
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi var i gs där en skottlossning mellan oss och våra motståndare dmg och södra var både vi och dom gjorde bra skada på varandra. Under pågående skottsenario anlände tre poliser i en bil, trots att de befann sig i numerärt underläge om man ska förtydliga sig lute, och valde att ansluta sig i skottlossningen även fast det var jätte farligt för dom och alla sköt runt om oss. I samband med detta blev jag träffad i benet av snuten. Kort därefter kom vårane allians med ett bil framför mig, vilket gav mig ett visst skydd. Poliserna befann sig då på motsatt sida av fordonet, ungefär cirka två meter bort från bilen. Utifrån omständigheterna gjorde jag bedömningen att jag hade möjlighet att ställa mig upp, då jag hade skydd av fordonet samtidigt som avståndet till poliserna inte var tillräckligt kort för att det skulle anses som fear rp. Mot denna bakgrund valde jag att resa mig och skjuta tillbaka mot dem

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Utifrån min uppfattning av situationen agerade jag inte i strid med fear rp reglerna cvid tillfället var jag lite skadad, men jag hade samtidigt tydligt skydd av ett fordon placerat mellan mig och poliserna. Detta innebar att jag inte stod helt öppet för att bli skjuten . men i klippet ser man att jag går frammot i köippet direk efter jag ställer mig upp som ej var mening men då ser ddet ut som att jag e närmare han .

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mCkN6nJv1pSdTvHPH?invite=cr-MSw1MnYsMzYzNjIzNzU3

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka