Inaktuell Yes2009 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Yes#2455

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Roger Karlsson och är 25år gammal. Roger Karlsson är en man med stora sinnen , han gillar att utveckla sig själv. Han gillar att lära sig nya saker helt enkelt. Om vi ska gå till hanns bakgrund så kan man säga så här , han hade en väldigt bra uppväxt , han gick i skolan , fick bra betyg. Han hade många vänner. Hanns föräldrar hade bra jobb så dom fick in en bra inkomst till familjen. Ingen i familjen hade något kriminellt i sig alls utan var till 110% lagliga helt enkelt. Rogers intressen är fotboll och att va med nära och kära. Han skulle vilja bli brandman och kunna vara en del utav blåljusverksamheten helt enkelt. Han gillar att äta hamburgare , åka bil och ha den allmän lugnt i sin omgivning. Roger är en glad person som kan lära känna folk på ett lätt set och inte är en sån här dryg jävel utan en person som är glad helt enkelt. Han är en rolig man som kan sina skämt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan eller rättare sagt kommer bidra med hög rp , utvecklade scenarion , inget support krigande , en lojal spelare till servern och så klart massor mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte ska spela för att vinna ett scenario utan man ska kunna förlora det samt man ska ha roliga scenarion helt enkelt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= random deathmatch det innebär att du dödar någon utan ett bakomligande scenario VDM=Vehicle deatchmatch att man använder sitt fordon som ett vapen | Suntförnuft= Du ska ha ett logiskt tänkande | Copbait= Du försöker få polisen uppmärksamhet | Fear rp= Du värnar inte om ditt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har många tidigare erfarenheter har 1600 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det , hoppas bara att bli godkänd så klart :)

Senast ändrad:
Tillbaka