Nekad Yes2009 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yes or No

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245696411/

Ditt Hex-ID: 11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? yes0919

Vem var det som bannade dig? Elias

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bamma.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hetsade i ooc emot en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i vårat klubb hus. Jag gick runt lite och hade live på twitch som vanligt , en vanlig dag på unive. Men sen så kommer det en grabb som är med i vårat gäng och börjar hetsa lite och då kallar jag han för hund och då väljer han ifrån ingen stans att slå ner mig , när han hade gjort det så skrev jag cp till han i ooc och frågade vad han gjorde för personligen tyckte jag att han hade en dålig rp och sen säger han att jag ska skriva att jag är hans hund för att han ska ta mig till sjukhuset alltså metar han med ooc chatten som är fel. Han säger även att jag ska kalla han för pappa ig och då så skriver jag det och då rpar han på det med så fattar inte varför bara jag fick bannen. Elias du kanske borde kolla upp vad som har hänt innan du bannar folk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var la rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har varit blacklistad och det var för jag skickade en ip länk till en grabb som jag känner irl och då skickade han det till 320 och sedan fick jag ban. Jag lärde mig att jag inte ska skicka såna länkar. Ville testa skicka den länken för hade sätt något på tiktok.

Sen så har jag en annan ban där jag inte rpade på skador tillräckligt och det är något jag har tagit lärdom av för att jag har börjat använda /me 100 gånger mer och börjat rpa på mina skador.

Jag har blivit bannad för jag råkade pitta en grabb i över 200km/h som polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit saker i ooc chatten utan tagit klipp och hoppat support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska hetsa i ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja så klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka